Бізнес

10 порад Макдональдс зі створення високої швидкості продажів

Головна особливість у McDonalds – швидке харчування. Поняття «швидке» чітко простежується у атмосфері, спеціально створеної у приміщенні. Маркетинг Макдональдс дозволяє підтримувати постійну активність потоку клієнтів через ресторан, що пов’язане з великими продажами продуктів харчування. Про те, як підвищити швидкість продажу та товарообіг добре знають маркетологи ресторанів швидкого харчування.

10 маркетингових правил Макдональдс для створення швидких продажів:

  • Приміщення та атмосфера: маленький простір, заповнений людьми, черги, мінімум вільного місця. Це не те місце, де можна сидіти годинником із друзями. Якщо вам не пощастити зайняти собі столик, то ви візьмете це замовлення і просто підете. У кращому випадку, ви просто з’їсте свій гамбургер стоячи за столиком і облиєте чужою колою. Все розраховане на простий механізм: замовив, отримав, з’їв – не з’їв, йди. Принцип конвеєра – продукти продаються екструзійно (безперервно).
  • Навіть меблі зовсім не м’які, а жорсткі або взагалі столи без стільців у вигляді стійки. З одного боку це, як правило, не дорогі меблі, з іншого – абсолютно не комфортні. Довго не посидиш.
    Порівняйте музику в супермаркетах та в McDonalds. Різниця кардинально протилежна. Супермаркет розрахований на максимально тривале ваше перебування в ньому, адже ви купите значно більше, якщо розслабитеся і спокійно під релакс-музику походите залами і купіть навіть те, чого не планували купувати. А в McDonalds звучить швидка енергійна музика, щоб вас розворушити та швидше відправити ближче до виходу. Навіщо такий поспіх? Щоб більше клієнтів зробило замовлення.
  • Правило McDonalds касирів – не більше хвилини ми витрачаємо на одного замовника.
    У нас таке не практикується, але доходить до абсурду в Америці: якщо ви сидите понад 30 хвилин, вас попросять на вихід.
  • Багато хто приходить до McDonalds для безкоштовного користування інтернетом. Ноутбуки та планшети не зможуть довго працювати у такій залі, адже і це продумано. У залі ресторану швидкого живлення відключають усі розетки.
  • Продавці-касири не мають права говорити слово “ні”. Весь лексикон працівника завчено на згадку – той же маркетинговий хід.
  • Цікаво, що в цьому поспіху клієнт часто губиться і може забути сказати розмір порції. У такому випадку подають тільки краще! Клієнту вважають максимальну порцію.
  • Співробітники, які задіяні на кухні, постійно змінюються, щоб максимально знизити кількість помилок від великої швидкості обслуговування клієнтів.
  • Існує не писане правило: працювати не беруть симпатичних дівчат. McDonalds позиціонує себе як сімейний ресторан, до якого клієнти приходять цілими сім’ями на вікенд. Тому підбір персоналу передбачає таких собі звичайних нічим непримітних співробітників та співробітниць. Навіть форма в McDonalds зробить з будь-якої людини «скромняшку», абсолютно не небезпечну для сімейних пар. Також можна завжди зустріти співробітника зі шваброю, на думку маркетологів це не лише відкидає зовнішній вигляд співробітників, а й створює атмосферу чистоти.

У маркетингових правилах Макдоналдса існує багато секретів. Наприклад, найбільший прибуток приносять напої, вони там хоч і високої якості, але надто переоцінені. Але особливо варто звернути увагу на правила, які забезпечують високу швидкість продажів.

Схожі статті

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Back to top button